Tadah!

My Svensk är här! Världen är räddad!

Så... Jag har tråkigt! Jag skyller på det. Alltid trevligt att kunna skylla på något.

Kan berätta lite om min otroligt trista dag.


Den började kvart i sju, ack så försenad. Och så hade jag sagt lite taskiga saker till en person kvällen innan, så man var rätt låg... Har inte ett minne av vad som hände på samlingen. Det är dock inte särskilt ovanligt för att vara My. Så släpar man sig in på SO'n... 2:a världskriget, tankekarta! Marie kommer snart se ut som en tankekarta om hon inte tar det lugnt!
                  Så drar man vidare in på engelskan. Förhöret gick åt helvete, inte pluggat, brukar funka ändå. Men som sagt, min hjärna är åt helvete idag så ja... skrev bara på några... Sen skulle vi tydligen presentera något jäkla påhittat parti... Varje lektion vi har jobbat med det har jag typ legat på ett bord och bablat om allt förutom politik, mest snusk faktisk. Hallå, det är My, förvänta er inget annat då! Och oftast på svenska med. Har inget problem med engelskan egentligen, är bara jävligt lat. Jag är inte dum över huvud tagen, men min lathet har gett mig 5 ig'n. Pga ingen närvaro och icke inlämnade arbeten. 5 g'n, 1 mvg och resten vg'n.
           Efter engelskan var det lunch. Vanliga ritualen, dra till ett grupprum och äta något äckligt, tycker inte om matsalen... Enstöringen har talat.
          Sen var det svenska. Mitt favoritämne. Men vi skulle fortsätta babbla om nationella prov-häftet så satte mig i ett grupprum bredvid. Satt på fönsterbrädan, ritade ett brustet hjärta, en båt på ett stormigt hav och en persons namn i imman från min andedräkt på det kalla glaset. NO... Nooo! Astronomiskit... har inte skrivit ett enda dugg, kommer fan misslyckas apa! Han tror att jag skrivit men jag har bara målat krumelurer på pappret.... Duktig flicka, My^^ Stack efter ett tag var ej superpepp, satt utanför, pratade med Ellan och Anne-marie ett tag, tog lite trista foton på trista saker... Kommer hem slappar får halv sex ett lite svidande sms, sen ett till. Dock förtjänar jag att det svider. Men tack och lov är han (så vitt jag vet) inte sur på mig längre.
            Och hela dagen har tankar av en person gjort mig galen... Kan inte tänka på något annat ibland....

Ja, som sagt seg dag...

Min korridor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0