Eftermiddag/kväll 31 Januari

Yo! God kväll på er!

snygg^^
Er übersnygga My på väg ut med skoter!

Emelie plockade upp mig och vi drog till dem, hälsade på hästarna och gick in för att pälsa på oss ex antal lager^^ Och för någgra dagar sedan snöade det ju, så Emelie hade lagom roligt med att hitta skotern under snölagret liksom^^ Men så drog vi iväg. Så helvetes kallt det var i ansiktet! Jag trodde jag skulle frysa sönder! Men helvetes vad kul det är att åka! Jag gillar farten och allt! Hur mysigt som helst! Någon gång ska vi ta med oss fika och sådan, det skulle verkligen vara skitkul!¨Jag gillar att förstöra miljön lite gran ibland! Vi körde till Fällfors (Jag trodde jag skulle dö av höjdskräck när vi körde typ en halvmeter från Maranäsvältan, inte lite djupt! Fattar inte hur folk vågar köra ner där...) och hälsade på Mia.
i solnedgången
Jag och Bobby i solnedgången

Jag fick testa Bobby, den yngre av Mias två hästar, en vacker varmblodsvallack som jag blev väldigt förtjust i! Så söt, och gulligt temperament. Han är lite tittig, men föredrar sådana som hoppar till pyttelite för grejer än en som är som min, kolugn tills den flyger i luften för ingenting. Hubbe gör sådant ibland. Det gör ont^^
Skrittade och travade, han var så mjuk att rida, inte särskilt het, pigg och glad, jättefin helt enkelt!

sötbobby!
Ni har tur och missar mitt ansikte på den här bilden!

Nu kanske jag ska ta och se en film! Har ingen aning om vad för någon, kan ju alltid kolla i resurserna och mysa upp själv i soffan med popcorn:D mysigast hae väl varit med sällska dock...

See ya sweeeeetheaaarts!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0