Rockkarusellen 20 januari!

TJOHO! Najs kväll igår!
Som NoMotives fanatikerfan som smög runt i logen haha. Röstade på NoMotive och Relic gjorde jag även när jag var på tävlingen på efyran för ett tag sedan. The applications är skitduktiga men varken min musikstil eller att jag riktigt fastnade för dem. Dessutom störde jag mig extremt på att sångaren var barfota, har inget emot folk som är barfota men kändes så tillgjort eftersom det förmodligen var för att han tyckte att han var cool då^^ Jag stör mig på fejksaker... Stör mig på converse också, varför köpa ett par svarta (eller något) converse när jag kan köpa 7 andra basketkängor i sju olika färger för samma summa? sure sämre kvalité men sju skor håller nog lika länge^^

Jag såg ut som en spacklad kossa, för var av en speciell anledning (xD) röd i fejjan så var tvungen att ta på en hel del fundation för att dölja detta. Tills spacklet hade jag en kort rosa skottsrutig skjol, t-shirten med vingarna, svarta strumpbyxor, mina svartvita dojjor med döskallar och mitt najsiga nitarmband!







Relic! Helt fantastiskt duktiga musiker, extremt bra. Dock saknar de liv i det hela, skulle de skaffa det skulle de vara fantastiska! Diggar dem faktiskt dock!:)
Skulle nog utan problem kunna lyssna in mig på dem rätt fort, de är en musikalisk upplevelse men som sagt LIV! Men annars fantastiska!:)








    




Världens finaste band! NoMotive!
Jag är verkligen deras största fan! Och största stalker xD Förlåt mig för det! Skryter jämt om dem, är så jävla stolt!:D "Kolla den här länken, det där är mina kompisar!" eller "kolla in det där, visst är de bra? Jag känner dem!". Jag låter typ som en fanatisk mamma! Hahaha. Jaja ni är fantastiska människor och betyder verkligen enorm mycket för mig! Ni är så jävla speciella både som musiker och som personer, unika, fantastiska och underbara! Oj vad jobbig jag är nu!
Avgudar er i alla fall!
/ Hardcorefanatikern My!






















Världens finaste Caroline!
Så söt när hon ler:)
Du är nog en av de gulligaste personerna jag känner! Fantastiskt snäll och duktig som tusan! Hoppas vi blir närmare vänner har inte riktigt hunnit lära känna dig ordentligt men jag är övertygad om att jag går miste om något annars!

Här är de igen!:D Hannes syns som ljushuvudet där borta! Det där var det sämsta skämt jag någonsin kommit på! xD men han är smart, snäll och duktig!:)










Världens finaste Joakim och världens finaste Lina! Jocke är verkligen världens snällaste människa! Utan dig skulle jag inte leva, det vet du, och utan dig skulle jag vara ännu söndrigare. Du är så enormt fantastisk, tack att du är min vän! Och har ett fantastiskt hår! Man kan typ gömma sig där:D
Lina är också schyst! Dock den jag känner minst men det jag märkt om henne så är hon både trevlig och duktig!
Världens finaste Anette! Känner dig inte jättebra, men du verkar vara jättekul!:D Hoppas att vi blir mer vänner!:)















Världens vackraste Mathïda! Jag har inte känt dig överdrivet länge men du är en av mina absolut bästa vänner och betyder jättemycket för mig! Du är en underbar vän, en fantastisk musiker, en duktig konstnär och en otroligt fin människa! Du är väldigt speciell och en människa jag aldrig kommer att glömma! Är så enormt tacksam att jag har dig som vän! Du är så enormt fin! Och jag är jävligt avundsjuk på din röst!:D


























Så nu sitter jag här lyssnar på NoMotive och har träningsvärk i högra skinkan. Har ingen aning om varför vaknade bara så i morse xD
Tack allihopa för en fantastisk kväll!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mathïda

Åååh, nej, jag ser ut som en uppsvälld Amsterdamshora!

Men tack för att du är så fin! :)

2009-02-21 @ 14:49:02
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: carro

oj, vilka fina ord om oss :O :D

2009-02-21 @ 14:53:59
URL: http://najsnojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag läst först "Världens finaste Anette! Känner dig inte jättebra, men du verkar vara jättekul!:D Hoppas att vi blir mer ÄN vänner!:)

"

haha xD

men det var väldigt fina ord! :D

2009-02-21 @ 20:28:46
Postat av: c h e v v y 58

jadu det låter som om du hade jävulst kul på rk...jag fick int fara:( men hoppas att du kom på kgb i apri för simon vill träffa dej igen

2009-02-22 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0