Födelsedagsgudstjänst i Norrlångträsk 24/2

God Afton alla Myianer där ute! För ett tag sedan hölls en gudtjänst för endast inbjudna i Norrlångträsk, där vi prisade vår ledare My Svensk, vår gud, Kurt Cobain, och den heliga sonen, Rhesus!

Här kommer lite bilder gudstjänsten!



Födelsedagsbarnet/Pastorn predikar!


Arvid och Sofia, mina trognaste anhängare lyssnar facinerat på min predikan.


Elisa Lundmark, ytterligare en hänggiven beundrare som upphetsat följer med i min predikan!


Er egen ledare My Svensk, Rhesus <3 syns i bakgrunden!

:)
Avgudadyrkan! Elisa har övergått till den Danielianska tron! Piska förrädaren!


Lite till så ser jag snart ut som vår Rhesus!


Arvid och hans stånd.


Vår egen psalmsångerska och en fantastisk kvinna på att spela sånger som prisar gud! Mathilda!


Jag, Ivor och Jens diskuterar den nya strypmetoden som vi ska använda för snabbare utrotning av icke-Myianer. Rhesus syns på väggen där bakom!


Jag demostrerar det nya strypgreppet på Ivor


Varierande aktiviteter pågår, bland annat tar Kääjk en närmare titt på girlanger. Och Ulf försöker rymma, dock upptäcktes rymningsförsöket tidigt och han kunde sättas i skammhörnet!

Ha ett bra liv tills nästa gång!
Och glöm inte att prisa Kurt, Rhesus och er ledare My, varje dag av erat liv!

Kommentarer
Postat av: Carro

hahahahah! XD :D

2009-02-17 @ 18:30:36
URL: http://najsnojs.blogg.se/
Postat av: Mathïda

HAHAHAHAH XD :D

2009-02-17 @ 18:34:25
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: ellan

Jag får andnöd av detta xD

hahah xD

2009-02-18 @ 11:37:39
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0