7 Februari

Hejsan hopsan på er allihopa!

Förlåt att jag inte skrivit något de senaste dagarna, jag har varit lat som vanligt^^ Sen senast har jag haft två nationella prov, bråkat extra mycket med mor, tjatat om House Of metal, handlat kläder, varit på bio och gjort en deal med han på nordbok!

Han ska ringa när han tänker slänga bort böcker så får jag en banankartong med böcker för 50kr/kartong:D Boknörden är exhalterad! BÖÖÖÖCKER TILL FOLKET (främst till My;))

Jag såg Valkyria med min brorson, John. Den var faktiskt riktigt bra! Tom Cruise är en duktig skådis även om han är en dålig människa^^ Men den är helt klart värd att se! den får nog 3,5-4 av fem från mig!

Jag kanske får åka på House of Metal om Ulf följer med! Det är bara att hoppas att han vill följa då! Håll tummarna allihopa! Hoppas! Hoppas! Hoooppas!

Nationella proven var två av de tre vi har i svenska, läseförståelse och uppsats, min uppsats handlade om mörkerrädsla. Jag hoppas verkligen att jag får mvg annars blir jag så besviken på mig själv!

mathilda målat
Underbara Mathïda är fantastisk duktig på att rita! Hon lyckades göra mig söt men ändå få et att se ut som mig hihi!:)


Fanns på ICA maxi, är det verkligen någon idiot som försökt äta dem? :o



Rosa tunika, rutiga byxor, byxor i typ ull eller något och vantar

Prickig klänning, randig klänning, en sådan där Gina tricot klänning som alla har (har flera själv^^) och en hemsk men cool neonrosa klänning


T-shirt med rosa vingar <3<3<3, rutig hatt, t-shirt med tryckta kedjor på.

Jag är beroende av att fynda men fick alla de där kläderna för typ 300kr
och det är ett nitbälte
2 t-shirts
en hatt
4 klänningar
2 par byxor
en tunika
och ett par vantar
så det var värt det!:)

Ha det! Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Tove

Men My, du är ju söt redan =) Du är inte söt bara då någon ritar av dig. Kramiz från toviish

2009-02-10 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0