2 Februari

Hey Ho Let's Go!

yay!

Det supernajsiga nitarmbandet jag fick av Soffe och Arvid i födelsedagspresent!! Jättenajs! Mitt favoritarmband!

Idag har jag varit hos tandläkaren. I en och en halv timma! Jag vet inte om ni verkligen har lust att läsa om denna icke trevliga händelse. Jag kan i alla fall säga det här, det gjorde ont (GÖR ont), jag satt stilla och tyst där och skötte mig bra trots att det var väldigt otrevliga 90 minuter av mitt liv.

Tillbaka till skolan sen, svenska första lektionen efter lunch (jag missade idrotten JIPPIE!) vi pratade lite om nationella läsförståelsen i svenska som är i morgon. Jag är övertygad om att jag kommer att misslyckas, totalt! Jag har jätteångest över detta, misslyckas jag så dör jag, bara så ni vet! Jag har laddat upp med cookies, dextrosol och 2 energidrycker (lite atarax också^^) Just nu hör jag möss som springer omkring i min vägg. Men men det var inte det jag pratade om jag pratade om det där förskräckliga provet som kommer säga sanningen till mig! "MY SVENSK DU ÄR TOTALT DUM I HUVUDET, GLÖM ATT DU KAN BLI FÖRFATTARE ELLER JOURNALIST! DU ÄR EN LOSER!". På onsdag, fredag och måndag (tror jag) är vi lediga, någon som har lust att göra något?:) På torsdag är det den nationella uppsatsen. Känns på sätt och vis bättre på sätt och vis sämre, bättre då man ej behöver tänka bara skriva, sure uselt betyg men man kan skriva vad som helst och när man lämnar in det verkar det som att man har gjort det, dessutom är jag ibland bra på att skriva, bara ibland. Det dåliga är att det är lite ramar, större chans att göra fel enligt mig...
Har lekt lite i GP nu på kvällen, försöker lära mig lite, är totalt hopplös, både när det gäller det musikaliska och det tekniska... Jaja det är kul i alla fall!

om nancy spungen

Jag lånade den här biografin om Nancy Spungen (Sid Vicious som spelade i Sex Pistols flickvän). Har börjat läsa och den är skitintressant! Det är hennes mamma som skrivit, och just hur ärligt hon skriver, hur hon kände sig och hur hon såg sin dotter etc. Väldigt bra hittills!

grimage:D

Eftersom jag har så många fina bilder på Ellan idag måste jag ju skriva lite extra om just den underbara kvinnan!

hihi

Inga Alice Elisa Lundmark är min bästa vän och den första riktiga kompis jag haft. Hon finns alltid där för mig och är kul att skratta med, det går inte att umgås med henne en längre stund utan att få sig ett gott skratt! Fast vi bråkar ibland, men vi blir alltid sams igen typ dagen efter. En gång sa jag åt henne "dra åt helvete!" dagen efter fick jag mig ett "God morgon hottie" och ett stort smajl! Vi kan ej vara osams länge. Hon betyder extremt mycket för mig, och om någon skulle göra henne illa någon gång, så kan jag lova er att det blir synd om dem!

:)

KICK ASS!


Kommentarer
Postat av: ellan

Du kommer fixa nationella proven asbra!

Det känner jag på mig! ;)



Hihi läskoga bílder på mig xD

Men tack :] Du är fantastisk My! <3

2009-02-02 @ 21:09:47
URL: http://mesig.blogg.se/
Postat av: ellan

Du kommer fixa nationella proven asbra!

Det känner jag på mig! ;)



Hihi läskoga bílder på mig xD

Men tack :] Du är fantastisk My! <3

2009-02-02 @ 21:10:07
URL: http://mesig.blogg.se/
Postat av: Mathïda

Boken är jättebra! :)

2009-02-07 @ 15:02:09
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0