16 Februari

Hey!

Har inte orkat skriva de senaste dagarna, förlåt mig. Har inte haft särskilt mycket att skriva. Vet inte ens om jag har det nu...

Fick mvg- på nationella läsförståelsen och vg på uppsatsen. Är lite besviken...

Just nu skriver jag någon blandning mellan roman och novell på svenskan, rätt deprimerande story, vet inte riktigt själv vad som händer dock, får väl överaska mig själv med några förhoppningsvis bra idéer! Robert gillar den, visserligen verkar det som att allt jag skriver är perfekt i hans ögon så vet ju inte direkt om man kan lita på hans kommentarer...

På engelskan skriver jag en uppsats om kärlek, också den rätt deprimerande och kritisk, säger ni till kan jag lägga upp den här när jag är klar. Åsa kommer verkligen gilla den... eller inte^^

Fick deppchoklad av Ellans morsa i lördags, tack! Jag behövde den. Blää fan i hela vetet vad jag är ensam:( Jaa... med min personlighet och syn på livet kanske det är så konstigt! Men har du bättre förslag än att vara ensam så säg till! haha!

Har suttit och slagit mig själv på låren hela dagen, har lite ont både i dem och i händerna, men behövde verkligen trumma på något! Ska försöka spara till ett digitalt trumset!:D Är dock fattig... Skänka pengar? Fast vill ha riktiga trummor, orkar inte bry mig om de låter som buckliga kastruller de har i alla fall mer liv! Dock är mitt rum inte så stort och har ingen yta:( Vem hjälper mig att bygga i ladugården?:D

Jobbar på min låt, har fått lite hjälp med den så den blir lite bättre då och då!

Vad har jag mer gjort? Påminn mig? Har inget minne av typ någonting...

Min idol! Snacka om talang! Oskar är min nya baslärare! haha

Oj så olika jag har sett ut! De är i tidsordning tror jag haha
ibland var man riktigt ful xD

ha det!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo My,det älskade barnet är nåt alldeles speciellt//His mama

2009-02-26 @ 21:18:55
Postat av: Marlene

Det älskade barnet är nåt alldelles speciellt//His mama

2009-02-26 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0