JAG ÄLSKAR DIG MATTIAS ISAKSSON!

Det finns inget finare än dig! Du är det bästa jag vet, min prins, min räddare, min älskade!

Gissa vem som fick världens finaste julklapp av världens finaste pojkvän! Han gav mig än underbar gosedjurskatt och en låt han har gjort till mig! Tack älskling! Det enda finare jag kunde fått har jag redan, nämligen underbara, fantastiska Mattias Isaksson!<3

Haft en underbar helg med finpojken! Jag är så jävla lycklig att du finns! Kan inte upprepa det tillräckligt många gånger!

 

Igår var jag på spelning tillsammans med Matte, Linnea, Maja, David och en Elin! Det var grymt! Werewolf Syndrome var klart bäst! De är så jävla bra! Terrordåd var rockså jäkligt sköna! NoMotive är också fina, hörde dock inte mycket på dem:/ Mosha var jävligt skönt trots att jag fick en armbåge i halsen av någon random dude xD

Werewolf Syndrome! http://www.myspace.com/werewolfsyndrome

Bild stulen från Mathildas blogg http://coopertrooper.blogg.se/

 

Fotade själv också bilder kommer i morgon eller något!

 

Drar till Cypern snart! Planet går 6 på morgonen på tisdag :S och när jag är utomlands har jag ej råd att smsa men kommer vara ute på msn ibland! I morgon åker jag bil hela dagen till Stockholm. Mina fria sms har dock tagit slut men tar gärna emot söta sms från er och ni får hemsk gärna ringa! Tar dock med mig internetet så finns väl på msn ibland i alla fall. Men som sagt, om någon ringer blir jag glad!

Om någon vill ha vykort kan ni maila er adress till [email protected] skickar om jag har råd!

Tar emd mig datorn och kameran så har tänkt att blogga under resans gång:) Kommer hem den 6e januari, sent på kvällen och får förhoppningsvis träffa pojken den 7e! Detta betyder att jag kommer fira julafton, nyår och min 16e födelsedag utomlands! Alltså... Mattias! Jag saknar dig redan! Hur fan ska jag klara mig... :'(

Vill kyssa dig, krama dig, pussa dig... Vill få sova i din famn... Fan för mamma som måste stjäla iväg mig så här länge...

Hoppas du fortfarande älskar mig när jag kommer hem...

 

Hugz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0