Hejhopp

Sitter på datakunskapen och ska leka i Excel... Trist... Gjort klart alla uppgifter så har inget att göra.

På median ska jag, Niklas och Anton göra ett reportage om hur synd det är om oss basister att vi är så missförstådda och underskattade! Vi är hatade av alla gitarrister och ingen förstår hur viktiga vi är...

På idrotten hade vi teori om skador, jag e fan king. Eller nåt... xD
Slapp i alla fall röra på mig, mina lungor blir bara värre och värre, snart skär jag bort dem!:S

Ikväll ska jag städa och i morgon efter skolan kanske jag ska fika med en kompis!

Inte käkat någon lunch (som vanligt) så min mage är inte glad... Hade en krona så köpte ett Jenka xD Rootbeer smakar för övrigt ungefär som Jenka-tuggummin^^

Till helgen kommer älsklingpojken så då ska vi till stallet, leka i snön (missförstå mig inte!!!! xD), mysa och se film typ^^ Trevligt trevligt!:D Men det är ju långt till fredag och fan vad jag saknar min man:(

Över julen far jag till Cypern... Vad fan ska jag göra där?:S Jag gillar inte att bada, inte att festa, inte att sola, för snål/fattig för att shoppa och det verkar inte vara jättemycket historia och sådant...

Måste shoppa julklappar:o jobbigt (och dyrt:s) >.<


Hugz //My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0