Fail på oss!

Nu sitter vi på flygplatsen, har kommit in till innersta kretsen;) och väntar på att om typ 40 minuter komma på planet. Men det har varit en krokig resa hit!

Först visste vi inte var vi skulle, sen när vi visste var vi skulle var det stängt så vi fick sitta och spela Chicago tills det öppnade, sen var vi tydligen fel ändå men som tur ordnade det sig, sen upptäcker vi att min pass är på gränsen för för gammalt och sen fastnar nitarna i mina byxor så får bli grundligt viseterad haha, i säkerhetskontrollen men morsan fastnade lite värre xD


Två sådana här påsar fanns i Jennys väska. KNARK! Tänkte nog snubbarna i kontrollen. Men det vi egentligen faktiskt stoppat i påsarna var pulvermjölk och kaffepulver. Vi skrattade så mycket att de till slut tröttnade på oss och släppte iväg oss xD

Så det kanske inte har gått så jättesmidigt. Men lika glad för det var vi men glad var nog inte de som var tvungen att fixa allt åt oss xD

Min underbara älskling har pratat med mig en hel del inatt. Åhh vad jag saknar honom!

Flyget anländer typ 10 eller något. Ska ge livstecken så fort som möjligt. Jag som är så jävla rädd av mig har aldrig flygit förut och är övertygad om att vi kraschar eller något! Så Mattias, jag älskar dig mer än något annat och du är det bästa som har hänt mig! Ellan, du är bäst, du har hjälpt mig massor! Och alla andra, ha det massa kul!:D Helst nyktert i min ära! Men nu vill jag inte dö är bara så pessimistisk och övertygad om att min fantastiska otur ska döda mig nu när jag äntligen hittat något att leva för (Mattias<3)! Huwa för de tankarna! Började få ångest för några timmar sedan, det går upp och det går ner, kommer säkert gråta på flyget xD Håll tummarna att vi inte dör eller något annat dumt!

Hugz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0