@ Cypern

Nu har man anlänt och stadgat sig lite här på Cypern!

Flygningen gick utmärkt! Jag trodde ju att jag skulle vara rädd och allt men det var ju bara coolt! Skulle vilja bli pilot! Fan för att manser så jävulskt dåligt (ut?)!

Hotellet är trevligt men mitt rums bekväma dubbelsäng känns trist utan Matte, vill sova med hans armar runt mig...

Varit ute och ätit, åt bläckfisk. Var gott i början men när den blir kall blir den ju seg:/ Sen käkade vi svindyr Häägen-Dasz-glass eller vad det heter. Det var grymt grymt gott! Strawberry!!

Nu sitter jag med min dator i hotellets lobby och chattar med älsklingen:):* Dyrt men värt vartenda öre! (Speciellt när morsan betalar^^)

Inte hunnit ta nå vidare bilder än...

Känner mig lite ensam och deppig... Har inte mått så jättebra senaste tiden... Trött... Hoppas det blir bättre... Hade mått bra om jag haft min Mattias starka skyddande armar runt mig...


/My som slipper frysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0