Ajaj

Blå knän från när jag var wannabecool med en gitarr igår. Dessutom jävulskt ont i låren, värsta träningsvärken eller något men jag har ju fan inte gjort något:o

Ska göra förberedelser för min svenskaredovisning om jullitteratur. Svårt och trist... Hittar typ inget och varken orkar eller har tid att läsa massa böcker och analysera alla. Sitter och stirrar på all äcklig smuts på tangentbordet:s

Haft litteraturprov. FAIL! På exempel på en komedi (vilken jag inte ens vet om det skulle vara) använde jag liftarens guide till galaxen...

Miss my love... Och kommer typ inte träffa honom förän lördag >.< Sucks big gross cock! BLÄBLÄBLÄBLÄBLÄ! Stackars lilla mig...

Har funderat lite... Mattes känslor gentemot mig är rätt... Facinerande...

Måste handla julklappar men har ingen tid och typ inga pengar sen jag bjöd Matte på middag och bio i lördags:/ Men det ordnar sig!

/My


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du! Det är ju en komedi. LIksom. Googla.

2009-12-09 @ 13:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0