14 Augusti

Min familj för er som inte visste det:

Mamma: Cathrin
Pappa: Werner & Stefan
Syster: Maria
Bror: Mikael, Robert & Bengt


Och om mig så måste jag säga att jag är en högst väluppfostrad artig person, jag är skötsam, intelligent, hjälpsam, generös, trevlig, humoristisk och besitter många fler positiva egenskaper. Jag har både hjärnan och talangerna för att kunna lyckas i livet. Och ja, jag kanske enligt er saknar blyghet, eller så är det att jag trots mitt extremt svenska efternamn inte låter min syn på människor påverkas av den sk "Jante-lagen" som verkar hemsöka 99% av den svenska befolkningen.

//My

P.S. Tack  Maria för att du alltid finns där, i vått och torrt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv... utan er hade jag inte haft en fulländad familj...!



Ni har alltid funnits där för mig... jag kommer alltid att finnas där för er!



Älskar dig!

2009-08-15 @ 11:55:29
Postat av: Syrran

Glömde skriva att de föregående inlägget va från mig... :-D



Syrran



(Maria)



2009-08-15 @ 11:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0