Två trevliga dagar med UNFare!:D


Årets första bad för mig!xD Linnea längst till vänster, sen jag sen Matte

Linnea och jag! Jävligt fin solnedgång:)

 I Onsdags var vi vi hos Ulf och partajade för hans födelsedag och det sorgliga faktum att han lämnar oss för att flytta till Kalmar! Hade jättekul, som ni ser så badade jag, sen så umgicks vi och hade kul^^
I Torsdags käkade jag lunch med Tobbe, Elon, Ulf och Matte på Frasses. Sen promenerade vi runt lite, lämnade av Elon på busstationen så hon kunde åka hem till sitt Gävle. Och även Ulf ville hem till sitt Ursviken så vi andra gick vi till Lindas lägenhet och satt och pratade och stuff och sen drog Tobbe och Linda för att hämta Emelie. Men ja... jag saknade inte deras sällskap... hahahhah xD


Bitriv från mig!

Kommentarer
Postat av: Varulven i koppel

Det är nog bara du och jag som förstår varför du inte saknade deras sällskap xD

2009-08-24 @ 19:14:47
Postat av: brorsan

2009-08-24 @ 23:17:44
URL: http://http://bcsvensk-tatto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0