Jag vet inte vad det är för datum idag och orkar inte kolla....^^:p

Blä blev ingen skola idag för mår sådär, var på vårdscentralen och det gick dåligt xD Men skit samma haha:D

Jag ska tydligen sy en kilt, till varulven så han får visa sina håriga ben:p Så nu undrar jag om någon har tips eller mönster? Hittar jag inget så får jag väl rita själv och hoppas på det bästa som jag brukar haha:)

Igår bekantade jag mig med massa bildtvåor och treor. Jätteroliga! Vill också ha sådana klasskamrater!:D Och så skulle jag inte tacka nej till att ha lite roligare lektioner heller...

Jag känner mig lite kelsjuk och ensam:-/ Ska nog städa lite och kanske se en film, vet dock inte vad jag ska se... Kanske Blues Brothers på VHS!:D Jävligt länge sen senast! Både sen jag såg på en videofilm och sen jag såg den senast^^

/Myyyyy


P.s. varulven: och alla människor som känner Tobbe också:p haha

Kommentarer
Postat av: Busbarn

My, hade inte danne ett mönster till en?:)

2009-08-25 @ 19:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0