hmm

Shoppingdag:D

Var på myrorna idag! Jag älskar second hand! Man hittar billiga annorlunda saker!
Köpte en blommig sammetsjacka, rätt hemsk egentligen m,en fin på sitt sätt!
En svart kavaj
Två par blåa jeans
Två fula byråer att ha under mitt skrivbord, har så jäkla mycket kläder! Dock ska de ej fortsätta vara fula! Köpte tapet, färg, lack och lim så nu ska de renoveras! Före/under tiden/efter bilder kommer!:D

På lagret där såg jag två underbara stolar och en fantastisk spegel med guldram, fick dock ej köpa dem de ska skyltas med om ett tag... Ville ha dem!! Ärligt talat... Jag är lite van vid att få det jag vill ha så blev lite besviken över att jag inte fick köpa dem... Bortskämda lilla jag haha.

Det är lite hemskt ibland... Hur ofta jag får som jag vill... Jag får alltid vad jag önskar mig i julklapp, som de senaste åren; Bas, filmkamera, nya högtalare, nintendo DS, playstation osv. I övrigt har jag fått häst, språkresa (som jag blev relegerad från^^), datorer, 32tums flatscreen osv. Mitt rum ser ut som jag vill ha det, väggarna, möblerna osv.  Ser jag något jag verkligen verkligen vill ha så får jag ganska ofta det. Det är ganska hemskt... När folk omkring mig inte gör som jag vill eller fixar det jag vill så blir jag ofta lite sur/ledsen. Patetiska lilla bortskämda flicka... Kan ingen hjälpa mig? Jag vill gärna bli behandlad som en liten metalaicious prinsessa, då är jag gladast. Men kan ju inte förvänta mig att alla ska behandla mig så resten av mitt liv... Ush fy för mig...

Kramar från den bortskämda ungen!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag du kanske ska ägna en tanke till de som inte kan få någonting...

Men även du kommer att lära dig att de inte handlar om saker man vill ha i livet... livet handlar om så mycket annat... Puss

2009-08-12 @ 19:11:10
Postat av: Anonym

Ja,kolla på barnprogrammet "Den lilla prinsessan"

Hon får alltid som hon vill,får de saker hon vill,osv,osv.

Men Ingen vill heller leka med henne just för hennes beteende.

Tycker inte du ska ägna en tanke till de som inte får något faktisgt,som den under tycker.

Tycker istället du ska fundera över hur du ska börja bete dej då du inte får som du vill,det är sånt du måste ändra på.

Sen är det juh inte ditt fel att du är bortskämd & blir otrevlig,det är juh den som gjort dej det tll det och format dej så som du ska vara sur på ,inte dej själv,du önskar ju bara,inget fel idet ,så felet ligger inte hos dej!!

2009-08-12 @ 21:57:59
Postat av: Syrran

Vem är du, du som har så mycket åsikter...?? Det är inte först gången som du skriver anonymt...

Stå upp o säg vem du är... som anklagar männsikor för saker hur som hällst...

Man ska vara påläst om man skall börja diskutera...!

2009-08-13 @ 15:08:24
Postat av: brorsan

Ja & vem är du som kallar dej syrran ??

JAG är hennes bror & jag har en enda syrra & My har ingen alls,vi har dock Maria ,så om det är du då,då kan jag förstå att du kallar dej syrran,för du blev ju kvar.

Mvh Bengt



Ps.Kan förtydliga ifall du i din enfald trodde det var min fru som skrev att så var det alltså inte,för hon skriver ut sin blogg,under URL

& eftersom jag "verkar veta " så mycket mer än dej behöver jag inte stoltsera med mitt namn,jag skriver hel "enkelt" ingenting istället.

Sen att my är bortskämd & blivit oräglig anser jag inte vara hennes fel,det är den som har uppfostrat henne

Det är inte heller din sak,kan jag tycka att fråga vem jag är,det kan den lilla stackars bortskämda flickan göra själv,Ds

2009-08-13 @ 20:06:13
Postat av: ellan

Tack för ditt brev My! :D

2009-08-13 @ 23:40:19
URL: http://mesig.blogg.se/
Postat av: ellan

Tack för ditt brev My! :D

2009-08-13 @ 23:40:21
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0