Första skoldagen!

Nu har man alltså börjat på gymnasiet... Känner ingen i klassen sen tidigare och har inte riktigt lyckats få kontakt med dem... Förhoppningsvis visar de sig vara roliga och trevliga sen. Saknar gamla klassen lite just nu, stämmningen vi hade, allt var så avslappnat och vi hade alla konstig humor:D Tvivlar på att jag har lika tur igen haha^^ Det är mest tjejer i klassen, de flesta är fotbollsspelare också och verkar rätt tjejiga. Jag är liksom en tomboy i kjol (det är bekvämast!) som är lat och helst slipper sport xD Jag passar inte riktigt in! De flesta verkar lyssna på rätt snäll musik med, Green Day verkar vara det hårdaste. Finns det inga jävla punkare/hårdrockare i den här stan eller?:@
               
I morgon ska vi tydligen bygga drakar och tävla med dem i kategorierna Estetisk utformning, Flygbarhet och tror det var något mer xD Drakar? Har inte lekt med en sådan sen jag var typ 6 haha. På Torsdag är vi lediga på förmiddagen sen börjar vi med vanliga lektioner. Vi har tydligen två 1,5 timmes språklektioner per vecka... Jag e ju fan värdelös på franska! Så jag bytte till typ Filmvetenskap/litteraturhistoria eller något sådant^^ Skolfoto dessutom i morgon, vad fan ska man ha på sig? Och så Ulfies farväl, kommer sitat och hosta på alla, undra om jag har typ svininfluensan eller något:S Efter skolan drack jag milkshake med den fantastiska Jessica som tyvärr inte lyckades komma in på SPMJ (SPectrum (samhällsprogrammet) Media&Journalistik) som jag men hon går i alla fall i SPSK (Tror förkortningen är så, det är SPectrum Skapande & Kommunikation).

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0