29e Augusti


Nya tyllkjolen jag sydde igår/idag och de fantastiska stövlarna jag köpte i Torsdags är de inte underbara? Jag blir en och 83 i skorna, istället för att vara lika kort som vanligt med mina 172,5cm^^ Jag vet inte vad som hände med mitt ansikte på bilden... Speciellt inte vad som skedde med min näsa:o


Var ensam hemma i natt, SCARY! Hostade massor hela natten så inte mycket till sömn:/:/

Har fått en stämmapparat, en basväska och en hängare till basen nu:D Och dessutom ska jag provspela för ett band:D Så JÄVLA kul:D


Köpte denna fantastiska Alice-tisha igår. Hur snygg som helst! Underbart stor och mysig! Köpte även ett par nätstrumpbyxor. Vill ha med större hål, typ gammeldags pin-upa men de går ju fan inte att få tag i D: Så blev lite mindre hål!

Gick även runt på stan med Jojje igår, vi fikade på det där cafét i gränden långt borta vad det nu hette^^

 


Kommentarer
Postat av: Varulven i koppel

kjolen blev ju inte alls dålig ^^

2009-08-30 @ 00:24:55
Postat av: fältzor :D

lycka till på din bas audition...håller tummarna

2009-08-31 @ 19:22:47
Postat av: Ingreed

Vill du ha större hål i nätstrumbyxorna är det väl bara att göra sänder dom lite ^^

2009-09-01 @ 00:01:16
URL: http://ingreed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0