Tjottahej!:D


OJ OJ ojoj, lite för kort xD

Rockweekend-tour i Skellefteå!

HAR NÅGON BILDER SÅ SÄG GÄRNA TILL!

Jävlar vad kul vi hade! Caaarroooo, EEEEEEllan och Maaathïïda!:D
Jag var klädd i en för kort rödrutig klänning, knästrumpor med döskallar och kängor xD Jag hade knappt hunnit ur bilen innan en snubbe skriker "KORTKORT! DET GILLAR VI!!!"
Känns som att jag har haft ex antal händer för mycket på mig! Fulla snubbar verkar utnyttja situationen, skällde dock ut en! Och har armbågat några! Sparkade på en kille med, flera gånger, dock pga annat^^
Men hade ändå helvetes kul! Vi träffade några bekanta till Mathildas farsa som gjorde att vi fick stå längst fram utan att folk snuffade på oss, skittrevliga:D Banden var skitbra dock sabbade ljudteknikerna och ljudprylarna det, absolut på Dia Psalma, ville grina så dåligt var det!
Det hände massa mer grejer också som jag forträngt/glömt/inte orkat skriva xD men fråga om ni vill veta!

Sen sov jag hos Mathilda, innan jag skulle sova hittade jag en levande knöl på foten! Att jag inte dog...




DIA PSALMA!!!



Puss på er alla!
Kommentera gärna för en gångs skull...

Kommentarer
Postat av: carro

VI ÄR GRYMMA!!! =D=D

2009-04-27 @ 19:22:44
URL: http://najsnojs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har redan kommenterat en del under kvällens gång men kommenterar här ändå ;) KONSERTER ÄR NICE.... ni får ju till och med slåss lite när ni går på konserter xD

2009-04-27 @ 21:00:04
Postat av: Katten själv

Carro: Ja dety är vi! SOm fähn!

2009-04-28 @ 08:42:09
URL: http://cryingcat.blogg.se/
Postat av: Anonym

som sagt var det så JÄVLA AWESOME att det inte gick dit en till!

2009-04-28 @ 17:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0