Tjohej på er!

Hejsan!

Är i skolan, borde gå på franskan, men orkar inte för tillfället, men ska snart!

Har raggat på vår fritidslärare Anne-Marie att vi ska boka NoMotive till avlslutningskvällen, hon digagde dem stenhårt! Får bara hoppas P-A och Monica gör samma sak!!!! Oj vad jag är så fanatisk förtjust i dem! Mathilda som sjunger och spelar gitarr, Carro som spelar synth var jag ju med i Lördags, var med trummisen Jocke lite också, deras andra gitarrist Lina är också en trevlig prick! De söker dock basist så är du intresserad kan du gå in på Mathildas blogg; www.coopertrooper.blogg.se ! Och dessutom måste ALLA kolla in deras myspace! www.myspace.com/nomotiveband annars blir jag surer!!!



Smickrande bild på Carro, hon är den snygga blonda bruden som ser ut som hon blir våldstagen bakifrån! Dessutom var bilden med i tidningen! xD


Carron är den blonda längst till vänster (grinar hon?), sen är Mathilda bruden med brösten och i hörnet ser ni Ellan (petar hon sig i näsan?:o), ni kan se min typ munn i mellan deras huvud xD


Carro är den blonda längst till vänster, sen är Mathilda den med håret, jag är tjejen med handväskan (sover jag? xD), sen kommer Johan, Soffe och ArvidParvid!


Supersnygga trion!


Supersnygga trion igen!

De tre översta bilderna är stulna från nån fotograf, tack/förlåt för det!
De nedre två är tagna av Mathildas dator så credsen går till datorn antar jag! xD

PeAcE oUt!
Löv ju aal!!!

/KattenFnattenMonstretMy!!!!

P.S. Åter igen ber jag er att kommentera mera!
Coolt det rimmade...

Kommentarer
Postat av: marulda

typ en av de vackraste kvällarna i mitt liv

2009-04-28 @ 17:45:38
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: ellan

ahahaha jag verkar ju verkligen peta i näsan xD xD xD

2009-04-29 @ 15:20:54
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0