Oj

Upptäckte att tre stycken premunerar på min blogg... kanske inte räknas som jättemycker men jag blir förvånad över att ens en orkar läsa det här! inte direkt spännande eller roligt...

Jaja jag har varit på semester iallafall!
Till frankrike. Med bil! I den bilen satt jag, min mor, min systeryster Maria och Jänz!

Brumbrum bilen åkte plockade först upp mig, mor, min brorsdotter Jasmine och Ulf at my place. Sen till stan där Jens blev inskyfflad i bilen! Sedan åkte vi ner till Föne där vi åt och dumpade hunden, sen till någon annan ort där vi dumpade ulf, sen till Floby där vi dumpade Jasmine (sov dock så märkte inget^^) men de väckte mig i GBG då vi åt hos syrran och plockade upp henne.

Sen tuffade vi ner till Helsingbor där vi färjade över till Helsingör i Danmark och då skulle man ju korsa den där ön vi hamnade på till Rödby där vi smet med på en färja över till Puttgarden i Tyskland. Autobahn till Nederländerna där vi bröt oss in på eftelingparken. Jens , jag och maria åkte en bergochdalbana som vissa tyckte var lite läskig xD bild kommer! Sen drog vi till ett hotell kallat Hotel Brabant, skavsår och trött som as. Åt pizza och skönt att sova i en säng! Nästa dag besökte vi Belgien på genomresa till Frankrike. Vi tuffade igenom franska byar tills vi kom till Paris och skulle hitta vårt hotell. Där vi varit fleeera gånger förut. Självklart åker vi vilse in i centrum där vi krockar. I bilen sitter två dryga fransmän som försöker få det till vårat fel, så herr konstapel kommer och försöker reda ut allt... Ingen aning om hur det slutade.

Dock hittar vi vårt hotell efter några timmar! Kånkandes upp med väskor osv, det var varmt! Och stackars Jens och jag fick en dubbelsäng, dock så slog jag honom tydligen inte i sömnen iaf! Under dagarna vi var där shoppade vi lite (jag köpte: 1 svart nitmidjebälte, ett vitt nitmidjeälte, 1 blå klänning, en vit skjorta, en stor blårutig skjorta, örhängen, en t-shirt till mig och presenter till carro (hoppas jag ej tappat bort den!), Mathilda och ellan! sen vet jag ej om jag köpte nåt mer). Vi skulel upp i Eifelltornet men Jens tyckte inte det kändes bra så han och jag hoppade runt galna i en lekplats brevid istället:D Och så skulle vi till Louvren, men det var självklart stängt! Så dumt! Vi skulle se triumfbågen med mn åkte hem istllet alla längtade hem! Jag längtade efter basen, Soffan, mathilda, carro, ellan, jocke och lugnet!

Så vi tuffade till tyskland där vi invaderade vi Europapark. Den nya Blue Fire som de har där är helt jävla FANTASTISK!!!! Jag blev kär! Jag är ju en bergochdalbanefantast, eller adrenalinberoende kan man kalla det! Den gick 0-100 på typ 2 sek (furius baco på port aventura som jag åkt går visserligen 0-135 på 3 sek eller nåt men blue fire är bättre!) Den gick upp och ner på flera ställen men man han inga byglar över axlarna utan satt bara fast i höfterna, skitskön känsla! Kändes som att jag flög. Det var LYCKA! Bergochdalbanor är så många gånger bättre än orgasm:D Åkte även silver Star, europas högsta bergochdalbana (Blue fire är för övrigt europas största bergochdalbana med katapultstart) men har åkt den flera gånger förut:) Och morsan lurade upp Jens i en bergochdalbana, vet ej vem av dem som skrek mest:p xD

Sen skyndae vi oss hem, så fort vi kom till Sverige slog jag på telefonen och började smsa! Jag är totalt beroende, inte av att smsa utan jag är beroende av er!!!!! Sötisar!  Maria blev avskyfflad i GBG. FridaFridolf och hundskrället blev upplockade i Föne, dock har jag inget minne av detta då jag slocknade kort efter att jag sprungit runt på en mack i solisar och skrikit TITTA PÅ MIIIG! MEN TIIIIIIITTAAAA PÅÅÅÅ MIIG DÅÅÅÅ! Blev väckt i morse av att tre galningar sjöng och en hund hoppade på mig... Jag blev mordisk... På riktigt... Dock är jag bra på att vara snäll så alla lever, fan vad bra jag är:D Jens sprang skrikande från bilen i stan och Frida hjälpte mig tömma bilen på allt vi haft med oss, sen kom UlfTulf och hämtade henne och jag har slappat hela dagen typ! Är på diet förresten, känn medlidande för mig!

Galna och normala bilder kommer! Och vill någon veta mer får ni väl fråga!

Kommentera gärna för en gångs skull!!! Inte för att det är så mycket att kommentera...
Kram!:)




Min låtsasfarfar har dött, i cancer. Vi har inte känt varandra så mycket men var rätt lika. Blev en liten tår som rymde sig ut trots att jag inte tycker om att gråta... Eller det blev två... tre...
Vila i frid!

Kommentarer
Postat av: ellan

Jobbigt med krock :O

Men härligt att du fick ditt adrenalin att spruta och fick tag i så mycket kläder! :D



R.I.P Stfans pappa



2009-04-20 @ 22:30:41
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0