hÖj!

dEt VaR eTt TaG sEdAn!
Men tjo här är jag!

Som förlåt lägger jag upp låtar med Skellefteås bästa band (kanske till och med världens bästa;))

Får hoppas att jag lyckas!



Deras fantastiska sångerska:



Du kan även titta in deras MySpace!: www.myspace.com/nomotiveband


Och i lördags umgicks jag med dessa fantastiska människor, Mathïda, Joaschiim och Carrtott:D
Först sjöng vi singstar med Mathildas halta pappa, Jonas, hennes grannar Malin och Kennet och deras barn Liv, och jag kommer inte ihåg vad de andra två hette, Villebror (Mathildas lillebror, Ville) var där med ett tag, vilken bedårande unge!:D
Sen såg vi The Pacifier med Vin Diesel i huvudrollen, jag har sett filmen minst 6 gånger förut, men älskar den fortfarande! Trots att jag vet vad som ska hända och alla andra detaljer!
Sen såg vi Findus, jag grät nästan lite för min morfar brukade kalla mig det. Och mathilda grät MYCKET, för flickan upptäckte att Findus egentligen inte kan prata, utan att det bara är Petsson som inbillar sig.
Petsson är förresten Zoofil!

Innan jag tog bussen till Bergsbyn (där man för övrigt omskär flickor, inte har någon utbildning, där änkor bränns på bål, man gifter bort flickor tidigt och delar upp folk i olika status osv, du behöver nog dock gå i min klass för att förstå det där:p) så var jag kultiverad och tittade på teater. Ellan spelade miltiantfeminist, arg, uppkäftig vegan som måste vara inspirerad av mig! xD "Ni kan inte gissa hur många manslemmar de här kängorna har krossat!". Såg även fler föreställningar, favoriten där var nog närgreven eller vad han nu var i Cluedo var full och dansade! Det var skitbra!
Jag träffade EllanBellan, och en flicka som heter Jenny. Fick en av Jennys rosor, det var snällt:D. Den ligger på tork nu!:)
Sen gick jag från nordanå till Vintergatan oi nya ballerina och utan strumpor, ingen bra ide... det rann blod... Det gick fortare att gå till ICA än jag trodde, så satt inne på vintergatan hur länge som helst och väntade på bussen, kändes som om alla stirrade på mig, varför?:o

Jaja! Jag älskar er (vissa i alla fall;) )
Idag är jag sjuk, trösta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0